Analiza obsługi szkodowej klientów

Ergo Hestia dzięki analizie skarg klientów poprawia jakość obsługi szkód.

Jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce Ergo Hestia będzie udostępniała raporty dotyczące obsługi skarg i odwołań klientów.

Raporty powstają na podstawie sprawozdań dla Zarządu Ergo Hestii o skargach i odwołaniach

Ubezpieczyciel będzie informował, czego najczęściej dotyczą skargi ubezpieczonych i poszkodowanych oraz pokaże w jaki sposób wykorzystuje tę wiedzę by poprawić swoje działania w przyszłości.

Szanowni Państwo, informujemy, że nasze serwisy internetowe mogą wykorzystywać pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają korzystanie z naszych zasobów. Korzystając z serwisu Użytkownik wyraża jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Działanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki. Czytaj więcej >>>