Ergo Hestia została już po raz piąty uhonorowana prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi. Tym samym znalazła się w gronie 100 firm najbardziej przyjaznych Klientom.
Nagroda jest potwierdzeniem i gwarancją najwyższego poziomu świadczonych usług. Klienci docenili stałą dbałość o jakość obsługi oddając swój głos na Ergo Hestię.
Metodologia badania:
- ocenie poddano ponad 44 000 firm z 200 branż
- badanie ma charakter sondażu konsumenckiego
- badana była jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji marki przez respondentów
- na podstawie opinii klientów wyłania się marki o wysokim wskaźniku jakości obsługi
- wśród wybranych marek przeprowadzono badanie ankietowe na 3402 respondentach
- firmy które wypadły najlepiej w całym badaniu i na tle swojej branży, otrzymały tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2015