Ergo Hestia została już po raz piąty uhonorowana  prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi. Tym samym znalazła się w gronie 100 firm najbardziej przyjaznych Klientom.

 

Nagroda jest potwierdzeniem i gwarancją najwyższego poziomu świadczonych usług. Klienci docenili stałą dbałość o jakość obsługi oddając swój głos na Ergo Hestię.

 

Metodologia badania:

  • ocenie poddano ponad 44 000 firm z 200 branż
  • badanie ma charakter sondażu konsumenckiego
  • badana była jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji marki przez respondentów
  • na podstawie opinii klientów wyłania się marki o wysokim wskaźniku jakości obsługi
  • wśród wybranych marek przeprowadzono badanie ankietowe na 3402 respondentach
  • firmy które wypadły najlepiej w całym badaniu i na tle swojej branży, otrzymały tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2015