Od 9 czerwca 2015 Ergo Hestia jako pierwsza firma ubezpieczeniowa na polskim rynku powołała Rzecznika Klienta. Funkcję tę pełni Justyna Szymańska pracująca w Biurze Zapytań i Reklamacji, która znając doskonale firmę będzie w stanie prowadzić dialog z klientami i wyjaśniać ich wątpliwości.

Kontakt z Rzecznikiem, patrzącym na ubezpieczenia oczami klienta, umożliwi klientom łatwiejsze załatwienie niestandardowych spraw, zagwarantuje wsparcie oraz ułatwi naprawę ewentualnych błędów, które mogą przydarzyć się w procesie likwidacji szkód.

 

Powołanie Rzecznika to kolejny krok jaki podjęła Hestia w badaniu i rozwiązywaniu powodów niezadowolenia swoich klientów, których odwołania i skargi są już od 7 lat analizowane w specjalnym procesie, dzięki któremu wprowadzonych zostało już 500 usprawnień obsługi klienta.

 

Rzecznik jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku za pośrednictwem formularza kontaktowego.